[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
30 Oca 2010 Cmt 15:15:26 EET

On Saturday 30 January 2010 02:01:41 pm Fatih Aşıcı wrote:
> Böyle paketlerin depoya girmesine karşıyım. Paketin yapan, ya bakacak
>  birini  bulsun ya da kendisi bakmak için svn hesabı almaya çalışsın.
>  Hiçbiri olmuyorsa paket depoya giremez. Ne kadar kaynak, o kadar paket.

Katılıyorum, eğer paket yapıldıktan sonra bakımı düzgün yapılmayacaksa
depoya girmesinin anlamı yok. Zamanında -ki hâlâ söyleniyor- bu kadar çok
paketimiz olmasın. Gereksiz ve bakımı yapılmayan paketleri atalım, az ama
kaliteli paketlerimiz olsun diye söylenmişti.

Şimdi paketi almayı ama bakıcısız olarak işaretlemeyi konuşuyoruz. Bakıcısız
olanlara kim bakacak ilerde? Sonra tekrar "bakıcısız olanları elden geçirelim,
herkes üzerine parça parça alsın" şeklinde konuşmaya başlayacağız..