[Gelistirici] Bileşen Sorumluları & Review Süreci Politikası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
30 Oca 2010 Cmt 11:56:41 EET

Serdar Dalgic wrote:
> O zaman son hali şudur diyebiliyor muyuz? Bir tek B4'te bir muğlaklık var,
> onu da çözümlersek bu belgeyi developer.pardus.org.tr'ye alalım.

Henüz altyapı hazırlanmamışken süreç devreye alınmamışken developer.pardus'a belgeyi koymanın bir anlamı yok
bence. Bugzilla'ya bu değişikliklerin nasıl deploy edilebileceğini henüz bilmiyoruz. Yazılacak bazı betikler var
ve bugzilla ve DB'si ile ilgili biraz araştırma istiyor (pzt-salı betiklerin hazır olacağını düşünüyorum).

Ve bu değişikliklerin bugzilla'ya bir anda mı uygulanması gerektiği yoksa bugzilla'nın 1 gün devredışı bırakılarak
mı geçişin yapılması gerektiğine karar vermek gerekiyor. Henü 3.4'e geçmiyoruz ama 3.2'de de arayüzle ilgili bazı
değişiklikler ve iyileştirmeler yapılacak.