[Gelistirici] Bileşen Sorumluları & Review Süreci Politikası

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
30 Oca 2010 Cmt 02:57:11 EET

O zaman son hali şudur diyebiliyor muyuz? Bir tek B4'te bir muğlaklık var,
onu da çözümlersek bu belgeyi developer.pardus.org.tr'ye alalım.

2010/1/28 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> [...]

> websvn bağlantısı koymaya karar verdik.
>
>    B.1 Hata raporu "Paketler/00-Yeni Paket" bileşenine herhangi bir
> kullanıcı tarafından açılır.
>
>    B.2 Herhangi bir geliştirici paketle ilgilenmeye karar verir, hatayı
> kendine atar ve ASSIGNED
>        olarak işaretler. Bugzilla'da sadece 'editbugs' grubunda olanlar bu
> işlemi gerçekleştirebilir.
>
>    B.3 Geliştirici paketi hazırlar ya da hata raporunda sunulan kaynak
> paket dosyalarını elden geçirir,

> ve kendi playground alanına commit eder.
>        BUG:COMMENT aracılığıyla bu bilgi hataya yorum olarak girilir.

Paket, geliştiriciler dışında bir kullanıcı tarafından hazırlandıysa paket
geçmişi korunur (First release yorumu, ilk paketi yapan kişinin adı, soyadı,
e-posta adresi v.s.)
Paket sahibi olarak da ya paketin depoya giriş sürecinde yardımcı olan
geliştirici yazılır ya da paket sahipsiz olarak işaretlenir.

>    B.3 Geliştirici paketin hazır olduğunu düşündüğünde playground/review
> dizininin altına
>        kopyalar. Tüm bu değişiklikler BUG:COMMENT aracılığıyla hataya
> yansıtılır.
>
>    B.4 Yeni paket ile ilgili olan hata, sahibi tarafından "Review" ürününe
> alınır. Bu ürüne
>        sadece 'editbugs' grubundaki hesaplar atama yapabilecektir.

Paket review ürününe alındıktan sonra packages at pardus.org.tr adresi
*{atanır//CC'ye
eklenir}* ve review isteği listeye düşer.

{Bu kısmı muğlak kalmış, o yüzden dip not düşeyim dedim.
Ben CC'lenmesi taraftarıyım, takip etmek açısından daha kolay olur bence.
Fatih bu thread'deki mailde atanır demiş, benim aklımda çekirdek ekip
içerisinde konuşurken "cc'lenir" demiştik diye kalmış.. Yanlış hatırlıyorsam
düzeltin lütfen.}

--
- Serdar Dalgic