[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
29 Oca 2010 Cum 17:13:37 EET

On Friday 29 January 2010 05:04:11 pm cihan okyay wrote:
> Paket sahibi olarak paketi depoya alan geliştiricinin işaretlenmesi
>  mantıklı duruyor ama bu durumda da emek hırsızlığı tartışmasının
> çıkmasından korkmuyor değilim.

Paket'e katkı vermiş kişinin ismi ve e-mail adresi <Updates> kısmında
görünüyor. Paket sahibinin aktif bir geliştirici olması "emek hırsızlığı"
tartışmasını başlatacağını hiç zannetmiyorum :)

Aynı zamanda hiç paketi olmayan ancak güncelleme yapmış insanların isimleri
paketler sayfasında listeleniyor.

http://paketler.pardus.org.tr/info/2009/devel/packagers.html