[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
29 Oca 2010 Cum 17:04:11 EET

29 Ocak 2010 16:35 tarihinde Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr> yazdı:

> Merhaba;
>
> Bugzilla'dan yapılan paket isteklerine bazen kullanıcılarımız tarafından
> cevap veriliyor. Herhangi bir geliştiricinin dikkatini çekerse ilgili paket
> review sürecine alınıyor, başarılı olursa da depoya aktarılıyor.
>
> Depoya alındıktan sonra ise şu anki durumda, paket sorumlusu olarak svn
> hesabı olmayan birisi işaretlenmiş oluyor. Bu durum paketlerin takibi
> konusunda zorluk yaratmakta.
>
> Yeni paket istekleri için o paketi review sürecine ve depoya sokan (svn
> hesabı olan) geliştiricinin paket sahibi olarak işaretlenmesini öneriyorum.
> [...]

Gerçekten dediğin gibi kullanıcının paketi depoya girdikten sonra
güncelleme, bakım gibi işler kullanıcı tarafından genelde yapılmıyor.
Çok kez örneklerine şahit oldum. Bu işin ACK-NACK sürecide sancılı oluyor.
Paketi yapan kullanıcı bunları takip etmiyor genelde.
Paket sahibi olarak paketi depoya alan geliştiricinin işaretlenmesi mantıklı
duruyor ama bu durumda da emek hırsızlığı tartışmasının
çıkmasından korkmuyor değilim.

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com