[Gelistirici] Bileşen Sorumluları & Review Süreci Politikası

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
28 Oca 2010 Per 20:49:36 EET

Doruk Fisek wrote:

> O nedenle "alti ustu bir mail fazladan gelecek" kismina katiliyorum.
> Ilk acilan hata raporuyla gelecek mesajin ardindan, kendimizi cc'den
> cikarmak ve diger mesajlari almamak da mumkun.

Ben de bu kategoriden yanayım bu arada.

> Bir alternatif de, teknik olarak istisna yapmak mumkunse, Bugzilla
> listesine uye olanlari kontrol edip; onlari cc'ye eklememek olabilir.

Bu zor bir sey, en az girişimle her şeyi halletmeliyiz, zaten halihazirda yazilacak 2-3
betik var sistemin calisabilmesi icin.

> Her yeni paket istegi eger paketler listesine duserse, ciddi bir
> kirlilik yaratabilir. Hatali, cift paket istekleri oluyor. Mevcut
> istekleri durtukleyen kullanicilar oluyor. Bunlarin hepsi paketler
> listesine duserse, bikkinlik yaratabilir ve gercekten tum
> gelistiricileri ilgilendiren "review" e-postalari gozden kacabilir.

Bu noktada listenin işlevini de tanımlamak gerekiyor belki de. Review işini bugzillaya taşıdığımızda
packages(paketler) listesi aslında bugzilla listesinin sadece review ile ilgili uyarıları içeren bir
altlistesi gibi bir şey olmuş olacak. Olmayacak mı?

:)