[Gelistirici] Bugzilla

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
27 Oca 2010 Çar 20:10:53 EET

Doruk Fisek wrote:
> Wed, 27 Jan 2010 14:11:45 +0100, selim ok <selimok at gmail.com> :
>

> "Genel" bileşenine hata yığılmasına neden olan, genel olarak
> Bugzilla'yı da kullanımı zor hale getiren ortada birkac problem var
> (kendimce önem sırasına göre yazdım):

Bu arada bugzilla'da yığın halinda hata işlemleri diye bir şey varmış yeni görüyorum.
Yani belli kriterlere uyan hataların hepsinin belli bir veya bir kaç kriterini tek submit'le
değiştirebiliyoruz.

Arama yaptıktan sonra aşağıdaki tek seferde bir çok hatayı değiştir gibi bir link var.
adminlerde öi çıkıyor yoksa hata düzenleyebilen herkeste çıkıyor mu bilmiyolrum.

Ben demin bir deneme olarak test bugzillasında platform AMD'leri x86'ya çevirdim ancak anladım ki
her değişiklikte CC'dekilere e-posta atıyor, iptal ettim hemen. Uyarı göndermek can sıkıcı olabilir
400 küsür hata için ama gerçi elle bir şey değiştirirken de uyarı gidiyor farkı yok.

Bunu kullanmak çöpçülere hız kazandıracaktır, bilginize :)