[Gelistirici] Sorumluluk alanlari

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
21 Oca 2010 Per 13:46:52 EET

2010/1/21 selim ok <selimok at gmail.com>

> Merhabalar,
>
> Hep konusuyoruz ama sonuca varamadigimiz icin ben bir kez daha ayni konuyu
> acmak istiyorum.
> Evet biliyorum proje calisanlarinin ve destekcilerin bir cok sorumluluk
> alani var ve cizgiler o kadar da net degil (en azindan genelde). Ama bir
> proje-sorumluluk haritasi yada belgesi cikarmak bu kadar zor olmamali.
> Aslina bakarsaniz bu isi simdiye kadar dolayli yollardan bugzilla yapiyordu.
> Bir bilesene atanan kisi o bilesenin sorumlusu sayiliyordu. Fakat bunlarin
> [...]

Bileşenler ve sorumluluklar hakkında çekirdek ekip bünyesinde yaptığımız bir
çalışma mevcut. Üzerine konuşabileceğimiz bir prototip çıkarmaya
çalışıyoruz, bu listeye atıldıktan sonra evrilip son halini alacaktır.

Eli kulağındadır, bir kaç gün içinde bu konuda bir thread açılacak; o yüzden
pişti oldu attığın bu mesaj :) Hatırlatma için teşekkürler tabi ki.

İyi çalışmalar.

--
- Serdar Dalgic