[Gelistirici] [RFC] Depolarda Dağıtım ve Mimari Kontrolü

selim ok selimok at gmail.com
19 Oca 2010 Sal 00:26:00 EET

2010/1/18 Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>

> * İsterseniz DistCheck ve ArchCheck şeklinde kontrolleri ayırabiliriz de.

Ayri ayri kontrol etmenin akillara gelen bir avantaji var mi? Sonuc olarak
hem dagitim hem mimari farkliliklari kullanici onayindan gecmesi gereken
normal sartlarda kabul edilemez durumlar degil mi? O yüzden etiketteki And
kismi mantik olarak dogru, her ikisi de uygun olmadigi sürece kullanici
onayi alinmali.

Tabii etiketten bagimsiz olarak kullanici bilgilendirirken uyumsuzluk
türünün tam olarak irdelenmesi daha dogru olur.

> fikirler?

Konusunda uzman olmayan birisi olarak, sorun goremedim.

Iyi calismalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/