[Gelistirici] Bugzilla'da paket sahibi hataları

selim ok selimok at gmail.com
18 Oca 2010 Pzt 03:13:05 EET

Merhaba,

Üzerinden oldukca uzun bir zaman gecti ama ben de bu konudan rahatsiz
oldugum icin önerimi sunmak istedim.

Sorunu kendi adima cözdüm,  Bugzilla'nin kisisel ayarlarinda yaptigim her
degisiklikte beni ilgili hataya ata diye bir secenek var (Türkce'si tam
olarak bu olmayabilir cünkü Ingilizce kullaniyorum. Tam ifade su:
Automatically add me to the CC list of bugs I change) Bu ayar eskiden
öntanimli olarak etkindi fakat su anda degil. Herkes gidip kendi kendine bu
ayari degistirebilir ama eski halinin daha mantikli oldugunu düsünüyorum. Bu
ayar sayesinda yorum yaptigim hatalara cevap verildiginde daha kolay
farkedebiliyorum.

Herkes ayni sekilde düsünüyorsa, ilgili kisi bu ayari degistirebilir. Yada
kimse ilgilenmiyorsa yetkili bir kisi bana degisiklik yetkisi verebilir, ben
degistirebilirim. (1.sini tercih ederim :) )

Iyi calismalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/