[Gelistirici] pspec.xml çevirileri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
17 Oca 2010 Paz 23:46:52 EET

Selam,

trunk'taki translations.xml->po->translations.xml mekanizmasini tekrar devreye almak icin betikleri elden geçirdim.
Şöyle garip bir durum var, betiği yazmış ve zamanında idare etmiş olanların fikri vardir mutlaka.

Betik eğer eskiden kalan bir po dosyası varsa onun bilgilerini kaybetmiyor ve depoyu gezdikten sonra bilgileri birleştiriyor.

Şimdi mesela hali hazırdaki tr.po dosyasında durum şu:

ozan2009-pardus po # msgfmt --statistics tr.po
2194 çevrilmiş ileti, 208 belirsiz çeviri, 845 çevrilmemiş ileti. (Toplam: 3247 ileti)

sonra pspec2po ile update ediyorum tr.po'yu ve istatistikler şöyle oluyor:

ozan2009-pardus po # msgfmt --statistics tr.po
2184 çevrilmiş ileti, 12 belirsiz çeviri, 494 çevrilmemiş ileti. (Toplam: 2690 ileti)

Şimdi eski tr.po'dan haberdar olmayacak şekilde üretelim yeni po dosyasını:

ozan2009-pardus scripts # ./pspec2po extract ~/2009/devel tr tr.po
Number of old translations: 0

ozan2009-pardus scripts # msgfmt --statistics tr.po
4161 çevrilmiş ileti, 846 çevrilmemiş ileti.

şimdi de toplamı 5000'i geçti.

Bu üç toplamdan ilki tamam cok eski bir po dosyası 3247'den fazla olacaktır mutlaka diyorum ileti sayisi
tam tersine update edince 2600 küsüre düşüyor. Sıfırdan üretirsem 5000 civari. Nasi oluyor bu?