[Gelistirici] branches/initramfs/newlive - add initramfs.conf support

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Oca 2010 Per 22:02:33 EET

On Thu, 14 Jan 2010 21:07:25 +0200
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> Farklı işlevlere sahip olacaklarsa farklı isim kullanmak gerekir
> bence. Söylediğin durum /etc altındakine mkinitramfs.conf adını
> kullanmak daha doğru olur.

 initramfs.conf dosyası adı sabitlendi artık (RC ile beraber
kullanıcılar kurduğu için), belki initramfs.conf ile mkinitramfs.conf
diye iki dosyamız olur. Neler yapacağımıza ne için kullanacağımıza
sürümden sonra bakalım, neye ihtiyaç var ona göre karar veririz dosya
adlarına ve tiplerine.

 Fazla üzerinde düşünmedim ama modprobe.d tarzı bir yapı var aklımda.

 bunda hemfikiriz zaten