[Gelistirici] branches/initramfs/newlive - add initramfs.conf support

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Oca 2010 Per 21:57:49 EET

On Thu, 14 Jan 2010 20:58:29 +0200
Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> wrote:

> Sanırım düşündüğümüz config dosyası konsepti biraz farklı. Şu anki
> mkinitramfs, config dosyasındaki değerleri hiç okumuyor. Sadece
> initramfs içine kopyalıyor. Dosyayı asıl okuyan init betiği. Benim
> istediğim şey mkinitramfs'in çalışmasını da yönlendiren bir config
> dosyası. Belki de bunu ayrı tutup mkinitramfs.conf adını vermek
> gerekli.
>
> Benim derdim zorg'un bir config dosyasına nouveau'nun initramfs'e
> dahil edilmemesini sağlayacak bir seçenek koyabilmesi. Belki sen de
> bunu kastetmişsindir ve mkinitramfs henüz hazır değildir; ama yine de
> [...]

 aynı şeyi diyoruz da mkinitramfs henüz hazır değil :)

 mkinitramfs çağrıldığında /etc/initramfs.conf ve /etc/initramfs.d/
altındaki dosyalar okunacak, mkinitramfs bu dosyalara göre bir ya da
birden fazla (bana bir yeter geliyor) ayar dosyasını initramfs in içine
koyacak, init betiği de bu dosyayı okuyup ona göre işlem yapacak.

 Şu anda işin kolayına kaçıp dosya kopyalıyorum ama asıl yapmak
istediğim yukarıdaki senaryo