[Gelistirici] pisi coklu depo paket problemi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
12 Oca 2010 Sal 11:48:05 EET

2010/1/12 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> InstallDB'deki paket bilgilerine bir de depo bilgisi iliştirilmeli
> diyorsun, mantıksız değil.

Bununla beraber öncelik bilgisi tutulması gerekebilir mi?

> Öncelik kullanıcının sistemindeki depo sırasına göre mi belirlenecek peki?
>  Bana en kolay ve kısa sürede gerçeklenebilecek çözüm bu gibi geliyor.

Öncelik bilgisi tutulursa, depo sırasına göre öncelikler 1, 2, 3 diye
belirtilir; ama daha sonra kullanıcı tarafından öncelik değerinin
değiştirilebilmesi gibi bir şans da olur.

Archlinux'ta pacman.conf dosyasında depo sırası nasılsa depo önceliği de o
şekilde oluyor misal.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net