[Gelistirici] Betik hatası

Metin AKDERE metinakdere at gmail.com
9 Oca 2010 Cmt 17:16:54 EET

2010/1/9 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>

> Aynı hatayı ben de paylaşmıştım bu listede.
> http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-December/022393.html
>
> Hatta ben ignore-safety felan da dememiştim. Sadece "pisi up -y" demiştim.
>
> Fakat stable depo ve test deposunu beraber kullanmış olabileceğim
> söylenmişti sadece. Öyle olmadığını da söyledim ama sonrasında da ses
> çıkmadı.
>
> Ben hala daha glibc gibi bir paketi pisinin kaldırmaya çalışmasını
> anlamsız görüyorum. Zira paketi kaldırdığı anda kendi de çalışamaz
> oluyor.

Benim sistemimde de stable (comu yansısı), contrib ve test depoları etkindi.
Geçenlerde ben de "pisi up" demiştim ve aynı hata ile karşılaşmıştım. Hiçbir
paket kuramadım, hatta svn den gidip glibc, timezone'u kendim derleyip
tekrar kurdum ama kurtulamadım bundan. Test deposunu devre dışı bırakınca
hayat normale döndü. Aynı durum sıfırdan 2009 kurup, ardından stable ve test
deposunu ekleyerek "pisi up" dediğimiz arkadışımın bilgisayarında da
başımıza geldi

İyi çalışmalar

---
Metin Akdere