[Gelistirici] Betik hatası

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
9 Oca 2010 Cmt 16:21:41 EET

2010/1/9 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:
> Uzun zamandır güncellemediğim test deposu kullanan dizüstümde:
>
> pisi up pisi --ignore-safety --ignore-dependency
>
> komutunu verdim. glibc, timezone, kernel ve pisi paketleri güncellenecek
> dedi. glibc ve timezone çakıştığı için girdi heralde sepete ancak kernel
> niye geldi onu anlamadım neyse,
>
> glibc'yi kurarken betik hatası (aka script error) verdi ve sistem nanay
> oldu, herhangi bir bilgi veremez durumdayım hiçbir şey çalışmıyor kwrite
> dışında.

Aynı hatayı ben de paylaşmıştım bu listede.
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-December/022393.html

Hatta ben ignore-safety felan da dememiştim. Sadece "pisi up -y" demiştim.

Fakat stable depo ve test deposunu beraber kullanmış olabileceğim
söylenmişti sadece. Öyle olmadığını da söyledim ama sonrasında da ses
çıkmadı.

Ben hala daha glibc gibi bir paketi pisinin kaldırmaya çalışmasını
anlamsız görüyorum. Zira paketi kaldırdığı anda kendi de çalışamaz
oluyor.

Türker