[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

selim ok selimok at gmail.com
6 Oca 2010 Çar 15:12:32 EET

2010/1/4 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> olmasin.
> >

> Öncelikle bugzilla'yı 3.4'e çekmemiz, eski çevirileri 3.2'den almamız
> lazım. 3.4'de yapmak istediğimiz kolaylıkların bir kısmı var zaten, daha
> insancıl bir arayüz var.

En azindan su maddeleri yapabiliriz 3.4'u beklemeden. Degil mi?

- Kendi teknolojilerimizin paketler bileseni altina alinmasi. Fakat bunu
yaparsak bu urunlere ait ayri bilesenler diye birsey kalmayacak. Bu herkesce
kabul edilen bir durum mudur?

- Butunlesik deneme surumu bilgisi rawhide (yada baska bir onerisi olan var
mi herkes anlamayabilir bu kelimeyi?)
 Hatta ben az once kullanmak istedim ama dogru surumu bulamadim :( (2009.1
olmadigi gibi 2009.1 Rawhide da yok, lazim degil mi aslinda?)

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/