[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Oca 2010 Sal 00:51:17 EET

On Mon, 4 Jan 2010 21:43:47 +0100
selim ok <selimok at gmail.com> wrote:

> Deadline
> Bağımlılıkları
> Engelledikleri

 Bağımlılıkları ve Engelledikleri kısımlarını kullanmaya başladım,
bundan sonra da yapacağımz her ana ite (sürüm çıkarmak mesela) bunları
kullanarak bağımlılık ağacı çıkarmamız gerektiğini düşünüyorum. Bunun
için şu anda 2009.1 çıkışını kobay yaptım :)

 Deadline da u ana kadar kullanmamış olsak da kullanılması güzel bir
seçenek gibime geliyor. Her hata kaydı için olmasa da en azından kendi
yazdığımız araçlar için test süresi, yetimesi gereken proje vs. hesaba
katarak kullanmak verimli olur bence.