[Gelistirici] kurumsal 2 icin tarayici arayuzu

Ali Işıngör isingor at gmail.com
5 Oca 2010 Sal 14:32:47 EET

2010/1/5 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Merhaba,
>
>  Kurumsal 2 ile beraber gelen KDE3'un tarayici arayuzu olan Kooka cok
> basarili bir yazilim degil.

Bence insaflı davranmışsın. Kooka tek kelimeyle "iğrenç" bir yazılım..

>  2009 icin KDE4'e port etmek gerekeceginden biraz ugrastirici olabilir,
> 2009'un tarayici arayuzunu incelemedim, kiyasla ne durumda bilmiyorum.

Skanlite. Sekmeli arayüzüyle Kooka'dan biraz daha iyi ama hâlâ adam edilmeye
ihtiyacı var.

Kooka'dan yanılmıyorsam en önemli farkları; ağ ortamındaki tarayıcılarla
çalışabilme, yanılmıyorsam yeni SANE kütüphanelerini kullanması ve tararken
renk ayrımını desteklemesi.

>  Kurumsal2 surumu KDE3 kullandigina gore, bu tarayici yazilimi (her ne
> sorun nedeniyle terkedildiyse az bir efor ile duzenlenerek) dagitimin
> ontanimli tarayicisi haline getirilebilir diye dusunuyorum.

Yapılabilirse müthiş olur.