[Gelistirici] kurumsal 2 icin tarayici arayuzu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
5 Oca 2010 Sal 14:18:42 EET

Merhaba,

 Kurumsal 2 ile beraber gelen KDE3'un tarayici arayuzu olan Kooka cok
basarili bir yazilim degil.

 Gecmis yillardaki (2007 olmali) staj projelerinden birinde (o donemde
KDE3 icin) bir tarayici arayuzu yazilmisti. Kooka'ya kiyasla oldukca da
iyi durumdaydi ama nedenini bilmiyorum, paketlenmedi ve ne Pardus
2007'ye ne de 2008'e alinmadi.

 2009 icin KDE4'e port etmek gerekeceginden biraz ugrastirici olabilir,
2009'un tarayici arayuzunu incelemedim, kiyasla ne durumda bilmiyorum.

 Kurumsal2 surumu KDE3 kullandigina gore, bu tarayici yazilimi (her ne
sorun nedeniyle terkedildiyse az bir efor ile duzenlenerek) dagitimin
ontanimli tarayicisi haline getirilebilir diye dusunuyorum.

                   Doruk