[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

selim ok selimok at gmail.com
4 Oca 2010 Pzt 22:43:47 EET

Yukarida konusulan seyleri yapalim mi ? Yine konusulup bosa gitmis olmasin.

Daha once de bir cok kez parca parca konusulmustu bir kismi yapildi bir
kismi duruyor. Bos vaktimde bakabilecegim bazi seyler soyle.

 - [1]'de konusulan ve sadelestirilmesi konusunda fikir birligi olusan

İşletim sistemi
Estimated hours
Deadline
Alias
Anahtar kelimeler
Bağımlılıkları
Engelledikleri
Onem

bilgilerinin yeni hata olusturuken kafa karistirmasini engellemek amaciyla
template'lerden cikarilmasi.

- Kendi teknolojilerimizin paketler bileseni altina alinmasi. Fakat bunu
yaparsak bu urunlere ait ayri bilesenler diye birsey kalmayacak. Bu herkesce
kabul edilen bir durum mudur?

- Butunlesik deneme surumu bilgisi rawhide (yada baska bir onerisi olan var
mi herkes anlamayabilir bu kelimeyi?)

- Whining ozelligini acmak. (yetkim yok ben yapamiyorum)

Bunlar disinda aklinda bir sey olan varsa yazsin. Mumkunse en azindan birkac
gelistiriciden onay alalalim, itiraz edilmesi icin biraz bekleyelim ve artik
ben yapabildiklerimi yapayim. Yetkim olmayanlar icin yetkili birilerini
arayayim :)

Iyi calismalar,
Selim

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-November/014308.html