[Gelistirici] Hatanın kapatılacağı an hangi an?

selim ok selimok at gmail.com
4 Oca 2010 Pzt 22:02:42 EET

Merhaba,

Uzerinden uzunca zaman gecmis olmasina ragmen fikrimi belirtmek istedim.
Bence sorun kaynaginda cozuldugu anda cozuldu olarak isaretlenmeli ve bu
duzeltmenin degisikliklerin depoya guncelleme olarak girmesi ile gecerli
olacagi kullaniciya ayrica bildirilmeli. Bunun disindaki cozumler her ne
kadar olsaydi iyi olurdu diyebilecegimiz seyler de olsa, is gucu/yapilacak
is dengesine baktigimizda bunun bizim icin fazladan bir yuk oldugunu
goruyoruz. Eger cok is gucumuz olsaydi, bir kisiyi sirf bu isler icin
gorevlendirir guncelleme-surum takibi yapmasini isterdik. O da kapatilmasi
gereken hatalari guncellemeler cikar cikmaz kapatirdi.

Bunun baska bir yolu da olabilir tabii ama ne kadar temiz bir cozum olur onu
bilemiyorum.
Paket bilgilerindeki Update etiketi altina bugFixed yada ismi ona benzeyen
bir etiket ekleriz. Farm paketi derlerken bu bilgiyi okur ve bugzilladaki
hatayi guzel bir mesaj ile kapatir. Ama dedigim gibi bu temiz bir yontem
olur mu dusunmedim. Ilk bakista neden olmasindi diye sordum kendime :D

Iyi calismalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/