[Gelistirici] Mono paketleri bölündü

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
21 Şub 2010 Paz 01:24:52 EET

2010/2/20 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Hepsinin farklı bir anlamı var. runtime, bu tür çatılar ve yorumlayıcılar
> için
> kullanılan bir terim. Burada kullanımı doğru olabilir. -core eki bir
> uygulama
> seti tarafından ortaklaşa kullanılan temel araçları içerebilir (ör.
> koffice-core). -common ise genelde ortaklaşa kullanılan veri dosyalarından
> oluşur (xorg-server-common).

Anladım, o zaman bu durumda -runtime mantıklı görünüyor.

mono paketi ile ilgili değişiklikler devel deposuna aktarıldı, obsolete
işlemi yapıldı. şimdi mono'ya bağımlı uygulamaları tek tek düzelteceğim.
sonra da devel'de yaptığım değişiklikleri de stable deposuna yansıtacağım.

İyi günler.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net