[Gelistirici] Mono paketleri bölündü

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
20 Şub 2010 Cmt 14:12:08 EET

On Thursday 18 February 2010 09:49:07 Gökmen Görgen wrote:

> Replaces tagı ekleyeceğim tamam.

> Mandriva mono-runtime tercih etmiş. Ubuntu da aynı şekilde. Aslında bu tip
> isimlendirmeye de bir standart getirsek güzel olur. Bir iki paket için
> common, bir başka paket için core tercih edildiğini gördüm Pardus
> paketlerinde. Ben de *itiraz olmazsa* runtime tercih edeceğim.

Hepsinin farklı bir anlamı var. runtime, bu tür çatılar ve yorumlayıcılar için
kullanılan bir terim. Burada kullanımı doğru olabilir. -core eki bir uygulama
seti tarafından ortaklaşa kullanılan temel araçları içerebilir (ör.
koffice-core). -common ise genelde ortaklaşa kullanılan veri dosyalarından
oluşur (xorg-server-common).