[Gelistirici] Mono paketleri bölündü

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
18 Şub 2010 Per 13:57:01 EET

18 Şubat 2010 09:45 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> yazdı:

> Evet güzel bir konuya değinmişsin. Bana burada sanki pisi ile ilgili
> gariplik var gibi geliyor. zira, son yazdığın satır, benim yazdığım iki
> satırın işini görmüyor, sadece  /usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB2.dll <= bunu
> alıyor; ama
>

> /usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB2*
>
> yerine
>
> /usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB* yazınca sorun halloluyor*du*. Bunu bilerek
> dikkatinizi çeksin diye yapmıştım. Bir daha deneyeceğim ve yine aynı sorunla
> karşılaşırsam buraya yazarım.

/usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB2*

bu şekilde kullanınca DB2'den sonra en az bir karakter daha olanları
alacaktır sanırım yani IBM.Data.DB2.dll'yi alıp IBM.Data.DB2 almaması normal
gibi. Eğer /usr/lib/mono/*/IBM.Data* başka dosyaların da araya kaynamasına
neden olmuyorsa okunurluk için daha güzel olabilir.

Kolay gelsin.