[Gelistirici] Mono paketleri bölündü

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
18 Şub 2010 Per 09:45:09 EET

2010/2/17 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Ikili paketlere IsA taglari (hepsi app:console degil) ekleyebilirsin.
> Eger ikili paketlerin farkli bilesenlere gitmesi uygunsa, ikili
> paketlere ekleyecegin farkli partof taglari ile ayirabilirsin.

IsA tagı eklemem gerekiyor evet. Ama hepsi mono kitaplığı olması için
PartOf'luk bir durum yok gibi.

> /usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB2.dll
> /usr/lib/mono/gac/IBM.Data.DB2
>
> gibi iki ayri tanim yerine (birkac yerde bu sekilde geciyor),
>
> /usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB2*
>
> kullanabilirsin.

Evet güzel bir konuya değinmişsin. Bana burada sanki pisi ile ilgili
gariplik var gibi geliyor. zira, son yazdığın satır, benim yazdığım iki
satırın işini görmüyor, sadece  /usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB2.dll <= bunu
alıyor; ama

/usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB2*

yerine

/usr/lib/mono/*/IBM.Data.DB* yazınca sorun halloluyor*du*. Bunu bilerek
dikkatinizi çeksin diye yapmıştım. Bir daha deneyeceğim ve yine aynı sorunla
karşılaşırsam buraya yazarım. IsA için not ettim.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net