[Gelistirici] Kararlı depo güncellemesinde paket çakışma problemi

Serbulent Unsal serbulent at pardus.org.tr
9 Şub 2010 Sal 17:17:01 EET

On Tuesday 09 February 2010 04:46:44 pm Fatih Aşıcı wrote:

> Kullanıcı listesine yazmıştım. Bu paketlerin düzgün çalışması için birlikte
> kurulu olmamaları gerekiyor. Ama önceden bu paketleri beraber kurmuş
>  olanlar için yapılabilecek bir şey yok. Pisi hangi paketi sileceğine karar
>  veremediği için güncelleme yapmıyor. Sorun değil aslında. Kullanıcı birini
>  kaldırıp güncellemeyi yapmalı.

Pisi'ye ve PM'ye bununla ilgili bir exception ekleme şansımız yok mu ? Son
kullanıcı hangi paketi kaldıracağına karar veremeyebilir. En azında PM de
durumla ilgili bilgi içeren bir wiki sayfasını işaret eden bir mesaj kutusu
falan çıksa bu gibi durumlarda ?

PS: Yukarıda yazdığım öneriyi okuyunca "çok mu uçtum" :) dedim ama son
kullanıcı için önemli olduğunu düşünüyorum bu tarz çözümlerin.