[Gelistirici] Kararlı depo güncellemesinde paket çakışma problemi

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Şub 2010 Sal 16:46:44 EET

On Tuesday 09 February 2010 16:29:13 Serbulent Unsal wrote:
> Merhaba,
>
> 2009 Kararlı depodan package-manager ile tüm güncellemeleri seçip Upgrade
> Packges dediğimde aşağıdaki çakışma hatasını alıyorum [1]. Aynı şekilde (
>  ve  sanırım doğal olarak :) ) pisi up ile de tekrar edebiliyorum durumu
>  (pisi_up.txt dosyasında debug çıktısı). Kullanıcı listesi ve bugzilla da
>  yakın zamanda bununla ilgili birşey göremedim, başka karşılaşan var mı bu
>  durumla ?

Kullanıcı listesine yazmıştım. Bu paketlerin düzgün çalışması için birlikte
kurulu olmamaları gerekiyor. Ama önceden bu paketleri beraber kurmuş olanlar
için yapılabilecek bir şey yok. Pisi hangi paketi sileceğine karar veremediği
için güncelleme yapmıyor. Sorun değil aslında. Kullanıcı birini kaldırıp
güncellemeyi yapmalı.