[Gelistirici] Belge açılımı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Şub 2010 Sal 11:43:47 EET

Merhaba,

Mon, 8 Feb 2010 02:30:44 +0200, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> twitter'ımdan alıntı yapma.
Twitter'inizdan alinti yapilmasini istemiyorsaniz, bu listede
yazdiginiz mesajin devamini Twitter'iniza degil, mesajin altina yazin.

> Bu listede sen "yöneticisine rağmen Pardus geliştiricisi olduğunu",
> ben de "kimi geliştiricilere rağmen Pardus projesini yönettiğimi"
> açıkça beyan ettik.
> Bir hedefe, birşey üretmeye yönelik bir hareketi -her zaman olduğu
> gibi- gereksiz bir kavramsal tartışma bataklığına sürüyorsun.
> Bana ayıptan söz etme lütfen...
"Yoneticisine ragmen" degil "yonetimine ragmen" dedim.

Kaldi ki, herhangi bir nedenle kisi olarak benimle bir probleminiz bile
olsa, ortak bir amac dogrultusunda belirli bir karsilikli saygi
cercevesinde beraber calisabilmemiz gerekir.

Sizin yazilan fikre degil de kisiye yonelik saldirilarla o saygi
cercevesini fazlasiyla astiginizi dusunuyorum.

Bunu tekrarlamayacaginizi umuyorum. Size yakismiyor.

                   Doruk