[Gelistirici] Belge açılımı

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Şub 2010 Pzt 01:48:27 EET

Merhaba,

Mon, 8 Feb 2010 01:34:06 +0200, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> Bu cümleler doğru; fakat yeri yanlış. Burada geliştiricilere yönelik
> belgelerden söz ediyoruz. Uygulamaların yardım belgeleri değil.
Yazdiklarindan Turkiye'deki insanlar "tuketsin", "uret"melerine ve
gelistirmelerine gerek yok gibi bir anlam cikabiliyor, boyle demek
istemedigini tahmin ediyorum.

Turkiye'de Pardus gelistiricilerinin olusmasi ve Pardus konusunda
bilgi/deneyim kazanmalari yine yabanci gelistirici kazanmaktan daha
oncelikli olsa gerek.

Once kendi ulkemize karsi sorumlulugumuz olmasini gecerek pratik bir
yarar ararsak, Turkiye'deki gelistriciler ileride Pardus konusunda tam
zamanli calisacak "hazir" insanlara ihtiyac duyuldugunda basvurulacak
kaynak olmalari gibi bir oneme haizler.

                   Doruk