[Gelistirici] 64bit kurulan cd alfa sürümü hazır

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
2 Şub 2010 Sal 23:22:33 EET

02 Şubat 2010 Salı günü (saat 23:08:30) Erkan Tekman şunları yazmıştı:

>  çalışması gerekeceğini sanıyorum. Tahminim bu sürümün 2010 son çeyreğinde
>  çıkabileceği yönünde. Benzer şekilde Pardus 2011'in de Aralık ayonda 32 VE
>  64 bit çıkmasını planlıyoruz. Bu durumda mevcut çalışmaya "Pardus 64 bit
>  Geliştirici Sürümü" gibi bir isim versek en iyisi diyorum.

Necdet Hocanın bloğunda şöyle bir sürüm takvimi buldum [1]. Takvime göre 2010
Nisan gibi final sürümün çıkarmayı düşüyorlar eğer öyleyse biz daha beta sürümü
çıkarmadan 64 Bit- Kurumsalın Final sürümü çıkmış olacak.

[1]http://nyucel.blogspot.com/2009/10/64bit-pardus-surum-takvimi.html

---MT---