[Gelistirici] 64bit kurulan cd alfa sürümü hazır

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
2 Şub 2010 Sal 23:08:30 EET

02 Şubat 2010 Salı 18:36:54 tarihinde Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Öncelikle elinize sağlık.

den-den... ÇOMÜ ekibi söylediği şeyleri söylediği zamanda yapıyor. Harika bire
işbirliğinin temelleri atılıyor, uzun ömürlü olur diye ümit ediyoruz. Darısı
diğer üniv'lerin başına ;-)

> Sürüm isimlendirmesi hakkında tarih ya da snapshot numarası kullanabilir
>  misiniz? Çünkü henüz kurumsal sürümün bile alfa'sı çıkmamış iken
>  kurumsal-64'ün alfa'sının yayınlanması biraz garip kaçıyor :)

Ozan'a katılıyorum. Kurumsal 2'nin mevcut hali üzerine kurulu bir 64 bit sürüm
oluşuyor, ama "Kurumsal 2 - 64 bit" demek çok doğru olmayacak gibime geliyor.
Sizlerin yapacağı sürümü tam bir "Kurumsal 2 - 64 bit" haline getirmek için
özellikle sunucu paket sorumluları ve test ekibimizin bolca çalışması
gerekeceğini sanıyorum. Tahminim bu sürümün 2010 son çeyreğinde çıkabileceği
yönünde. Benzer şekilde Pardus 2011'in de Aralık ayonda 32 VE 64 bit çıkmasını
planlıyoruz. Bu durumda mevcut çalışmaya "Pardus 64 bit Geliştirici Sürümü"
gibi bir isim versek en iyisi diyorum.

İyi çalışmalar

--
Erkan Tekman