[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
1 Şub 2010 Pzt 15:45:27 EET

30 Ocak 2010 Cumartesi günü (saat 14:01:41) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Böyle paketlerin depoya girmesine karşıyım. Paketin yapan, ya bakacak
>  birini bulsun ya da kendisi bakmak için svn hesabı almaya çalışsın.
>  Hiçbiri olmuyorsa paket depoya giremez. Ne kadar kaynak, o kadar paket.

Ben de katılıyorum. Depoların paket çöplüğüne dönüşmesinin yolunu kapamamız
gerekiyor, bu noktada depoya bir paket girecekse, bakımını yapan kişinin de
svn hesabının olması ve düzenli bakımını yapacağının garantisini vermesi
gerekiyor bence. Bu kişi gönüllü geliştirici veya bileşen sorumlusu olabilir.

H. İbrahim Güngör