[Gelistirici] grub2

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
29 Ara 2010 Çar 16:46:59 EET

On Wednesday, December 29, 2010 05:49:11 pm Gökçen Eraslan wrote:
> Çarşamba 29 Aralık 2010 günü (saat 09:20:47) Çağlar Kilimci şunları
yazmıştı:

> Herhangi bir kernel güncellemesinde açılmayacağı yüksek ihtimal olan
> seçenek eklemeye ben de elbette karşıyım. İnsanların kolaylığını tabi ki
> istiyoruz ama karşılığında kararsızlık yaratabilen durumlara yol
> açabilecekse tercih etmemeliyiz. Ben de Fatih gibi düşünüyorum, sadece
> GRUB2 de değil, diğer bulunan GRUB entrylerini de eklemesek keşke

Ne kadar da güzel dedin.

Şu anda diğer dağıtımların girdilerini ekleyeceğim diye gereksizce
uğraşıyorum.  Eğer eklemeyelim diyorsak ya hepsini eklemeyelim ya da
ekleyeceksek diğerlerini de(Grub2 girdilerini de) ekleyelim .

 Aslında disk başı yerine, bölüm başına kurulan dağıtımların girdilerini
sadece eklemek en mantıklısı.

BTW: Fedora bölüm başındaki boot bilgisine bakarak böyle yapıyor. En mantıklı
olan da aslında bu.

--
Mete ALPASLAN

Pardus Core Developer