[Gelistirici] grub2

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
29 Ara 2010 Çar 17:49:11 EET

Çarşamba 29 Aralık 2010 günü (saat 09:20:47) Çağlar Kilimci şunları yazmıştı:
> Diğerleri ne diyor? Ona göre bugün başka işlere bakıcam ya da mesaiye
> kalacağım.

Herhangi bir kernel güncellemesinde açılmayacağı yüksek ihtimal olan seçenek
eklemeye ben de elbette karşıyım. İnsanların kolaylığını tabi ki istiyoruz ama
karşılığında kararsızlık yaratabilen durumlara yol açabilecekse tercih
etmemeliyiz. Ben de Fatih gibi düşünüyorum, sadece GRUB2 de değil, diğer
bulunan GRUB entrylerini de eklemesek keşke. Daha yeni Kurumsal2'yi açmak için
2 saat uğraşıp en sonunda, C2'de kernel güncellendiğini fakat 2011'in kendi
bulup eklediği C2 GRUB entrysi eski kaldığı için eski kernelle açıldığından
dolayı sorun yaşadığımı fark ettim.

C2 GRUB'ını partition'ın başına yazıp, 2011 GRUB'ından chainloader ile C2
açmaya başladığımdan beri sorun yaşamıyorum.

--
Gökçen Eraslan