[Gelistirici] Hata 9638 - server/web/nginx hakkında

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
28 Ara 2010 Sal 14:04:17 EET

On Tuesday 28 December 2010 13:19:43 H. İbrahim Güngör wrote:

> Benim bildiğim, pisi'nin meta paket desteği yok. AnyDependency ve bir adet
> README dosyasıyla benzetme yapılabilir ama Fatih'e danışmak lazım yine de.
> Davranışın nasıl olacağını test etmedim, fikir olarak akılma geldi sadece.

meta-paket gibi ayrı bir paket türüne ihtiyaç yok. Tek bir dosyadan ibaret bir
paket yapılabilir. Bu yöntem ile her pakete AnyDependency yazmak arasında
kullanıcı deneyimi açısından bakıldığında bir fark olmaması lazım.
AnyDependency'ler tek bir pakete yazılacağı için tercihim bu yönde olacaktır.

AnyDependency başlı başına kötü bir hack zaten. Birçok soruna yol açma
ihtimali var. Ne kadar az pakette kullanırsak o kadar iyi.