[Gelistirici] [Buildfarm] [2011/devel/i686] error: science/mathematics/FreeMat

Metin Akdere metin at pardus.org.tr
28 Ara 2010 Sal 01:13:15 EET

 On Mon, 27 Dec 2010 23:50:58 +0200, Metin Akdere <metin at pardus.org.tr>
 wrote:

> Problemi giderip, paketi az önce güncelleyerek commit ettim. Sorun,
> SuiteSparse paketi içerisinden beraber çıkan UMFPACK ve CHOLMOD
> kitaplıklarının linklenmesi ile ilgiliymiş. UMFPACK'in derleme
> bayraklarına UMFPACK/Lib/GNUmakefile dosyasında "-lcholmod" ekleyerek
> bunlardan kurtulduk.

 Burada bir hata yaptığımı farkettim. cholmod kitaplığı aynı paketten
 çıkan ve inşa zamanında oluşan bir kitaplık, dolayısıyla linker a bu
 şekilde bir ifade (-lcholmod) verdiğimizde bu kitaplığı bulamayacağını
 söyleyerek hata verecek. Bu durumu da paket ile ilgili değişiklikleri
 corporate2 deposuna alırken farkettim. SuiteSparse paketi 2011
 sistemimde kuruluydu, ancak corporate2 de kurulu değildi. Bu linkleme
 işini kitaplığın tam yolunu vererek düzeltip, commit ediyorum.

 İyi çalışmalar.
--
 Metin Akdere