[Gelistirici] [Buildfarm] [2011/devel/i686] error: science/mathematics/FreeMat

Metin Akdere metin at pardus.org.tr
27 Ara 2010 Pzt 23:50:58 EET

 On Mon, 27 Dec 2010 13:14:31 +0200, Metin Akdere <metin at pardus.org.tr>
 wrote:

> Tamamdır, ilgileniyorum.

 Problemi giderip, paketi az önce güncelleyerek commit ettim. Sorun,
 SuiteSparse paketi içerisinden beraber çıkan UMFPACK ve CHOLMOD
 kitaplıklarının linklenmesi ile ilgiliymiş. UMFPACK'in derleme
 bayraklarına UMFPACK/Lib/GNUmakefile dosyasında "-lcholmod" ekleyerek
 bunlardan kurtulduk.

 İyi çalışmalar.

--
 Metin Akdere