[Gelistirici] chromium ve firefox farkı...

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Ara 2010 Per 14:54:57 EET

On Thursday 23 December 2010 14:36:52 Onur Küçük wrote:

>  Sorun Chromium tarafında, kendim denemedim ama Gconf kapatmanın sorunu
> çözmediği, Chromium geliştiricilerinin durumu bildiğini ve sorunun kendi
> taraflarında olduğu konuşulmuştu listesinde.
>
>  http://groups.google.com/group/gecko-
> mediaplayer/browse_thread/thread/6dfa08e64e9deb20/3fa7242ea66d669f?lnk=gst&
> q=chromium#3fa7242ea66d669f

[1]'de --without-gconf ile düzeldiğini söylüyorlar. Hatta arch ve gentoo
paketlerinde de bu hatadan söz edip --without-gconf ile derlemişler.

Söylediğin gibi sorun chromium tarafında da olabilir; fakat bu seçenek bize
önemli bir şey kaybettirmiyorsa kullanalım derim.

[1] http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=24507