[Gelistirici] chromium ve firefox farkı...

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Ara 2010 Per 14:36:52 EET

On Perşembe 23 Aralık 2010 10:22:46 Koray Löker wrote:
> Firefox'la izleyebildiğim videolar için chromium missing plugin diyor...
> Fatih ve İbrahim gecko plugindeki bir sorundan bahsetti. Çözümü için ne
> yapılabilir?

 Sorun Chromium tarafında, kendim denemedim ama Gconf kapatmanın sorunu
çözmediği, Chromium geliştiricilerinin durumu bildiğini ve sorunun kendi
taraflarında olduğu konuşulmuştu listesinde.

 http://groups.google.com/group/gecko-
mediaplayer/browse_thread/thread/6dfa08e64e9deb20/3fa7242ea66d669f?lnk=gst&q=chromium#3fa7242ea66d669f