[Gelistirici] 2011/devel/network/remoteshell/rdesktop - Add missing pcsc-lite-devel build-time dep

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
23 Ara 2010 Per 14:11:29 EET

Prş, 2010-12-23 tarihinde 13:49 +0200 saatinde, Serdar Dalgic yazdı:
> Mete'yle paket hakkında konuştuk. Gerekli değişikliği yapmadan bana
> hiçbir şekilde haber vermemişti, yapılan değişikliği de buildfarm'da
> paket patladıktan sonra öğrendim. Akabinde paketi düzeltmek için gün
> içerisinde de herhangi bir şey yapılmayınca (sorunu çözen patch'ler
> fedora'daki rdesktop paketinde mevcuttu.) böyle sert bir tepki verdim.

Bunların hepsi teknik sebepler, ben bunlardan bahsetmiyorum.

> Başka birinin paketi üzerinde değişiklik yaparken o paketin bakımını
> üstlenen kişiye haber vermemenin saygısızlık olduğunu düşünüyorum,
> kişisel hiçbir sorunumuz yok Mete'yle, her sabah birlikte kahvaltı
> ediyoruz da zaten :) Ama böyle bir durumda (hem haber verilmeyip hem
> de sorunun çözümü için bir hamle yapılmadığında) tepkisel
> yaklaşabiliyorum, kişiden bağımsız.
>
> Şahsen ağır kaçmadığını düşünüyorum. Ama bundan gocunan başka liste
> sakinleri varsa peşin peşin özür dilemiş olayım, kusura bakmayın.

Ben de geliştiriciler olarak peşin peşin özür dilemek yerine hem commit
mesajlarımızda hem de attığımız epostalarda birbirimize karşı daha kibar
olmaya çalışmanın hem bizim aramızdaki ilişkiler için hem de bizimle
aynı ofiste çalışmayan kişilerin bize karşı bakışlarını düzeltmek
açısından daha olumlu olur diye düşünüyorum.

Bu gibi mesajları UEKAE içi/dışı tartışmalarının, burnu büyük UEKAE
geliştiricileri ithamlarının, tüm geliştirici camiasının birbirlerine
olan saygısızlığı/anlayışsızlığının başlıca sebebi olarak görüyorum.

Ayrıca Kurumsal Sürüm Yöneticilerinden biri (resmi ismi nedir
bilmiyorum) ve IK işlerinden sorumlu kişi sıfatıyla senin aramıza yeni
katılan arkadaşlara bu şekilde mesaj göndermeni son derece yanlış
buluyorum.

Bunun için de siz kusura bakmayın.

> Commit'in üzerinden bir hafta geçtikten sonra bu konuyu hortlatmaya
> ise bir anlam veremedim.

Commit mesajları benim paketimle ilgili değilse haftada bir okuyorum.

Saygılarımla
Erdem Bayer