[Gelistirici] 2011/devel/network/remoteshell/rdesktop - Add missing pcsc-lite-devel build-time dep

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
23 Ara 2010 Per 13:49:14 EET

On Thu, 23 Dec 2010 13:28:25 +0200
Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar

> Bu biraz ağır kaçmamış mı, yoksa sadece bana mı öyle geldi?

Mete'yle paket hakkında konuştuk. Gerekli değişikliği yapmadan bana hiçbir şekilde haber vermemişti, yapılan değişikliği de buildfarm'da paket patladıktan sonra öğrendim. Akabinde paketi düzeltmek için gün içerisinde de herhangi bir şey yapılmayınca (sorunu çözen patch'ler fedora'daki rdesktop paketinde mevcuttu.) böyle sert bir tepki verdim.

Başka birinin paketi üzerinde değişiklik yaparken o paketin bakımını üstlenen kişiye haber vermemenin saygısızlık olduğunu düşünüyorum, kişisel hiçbir sorunumuz yok Mete'yle, her sabah birlikte kahvaltı ediyoruz da zaten :) Ama böyle bir durumda (hem haber verilmeyip hem de sorunun çözümü için bir hamle yapılmadığında) tepkisel yaklaşabiliyorum, kişiden bağımsız.

Şahsen ağır kaçmadığını düşünüyorum. Ama bundan gocunan başka liste sakinleri varsa peşin peşin özür dilemiş olayım, kusura bakmayın.

Commit'in üzerinden bir hafta geçtikten sonra bu konuyu hortlatmaya ise bir anlam veremedim.

--
Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>