[Gelistirici] Comar model ve bacaklarının ayrı bir paket ile sunulması

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
22 Ara 2010 Çar 15:00:20 EET

21 Aralık 2010 Salı günü (saat 09:59:46) Gökmen Göksel şunları yazmıştı:
> ~ Yollamadan önce Gökçen'in önerisini okudum ki (bir önceki threadde yine)
> bu öneri bile şu an için yeterli olabilir; model ve policy dosyaları yine
> Comar ile dağıtılsın ki bu da zaman zaman sorun yaratacak fakat betikler
> ayrı paketler halinde dağıtılsın ~

Tamam, dert anlaşıldı.

Backend'i paketten ayrılması isteyenler betiği ayrı paket ile dağıtsınlar.
Paketlerdeki ve backendlerdeki API değişikliklerinde paket sahipleri
problemleri kendi aralarında çözerler.

Modellerin COMAR kaynağı dışında bir pakete girmesi işi olmayacak, bu konuda
arayüz/backend geliştiricilerinin dahi fikirlerini görev temelli tasarımdan
vazgeçmek olarak gördüğümden kabul etmiyorum.