[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
20 Ara 2010 Pzt 18:10:01 EET

On Mon, 20 Dec 2010 08:45:11 +0200
Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr> wrote:

> Tartışmaya ayrı bir thread altında devam edelim. NOAN'ın ilk sürümünde

Tamam bir sonrakinde noanda neler olmalıyı tartışalım o zaman. Çalışma sistematiği olarak nesi eksik, paketler sayfasında ne tür bir iş yapılmalı gibi şeyleri konuşalım.

> indekslemeyi neye göre yaptığımı, daha sonra nasıl değiştirdiğimi anlatırım,

Kodla ilgili pek bir sıkıntım yok aslında. Epey zaman önce de başka değişiklikler yapmıştım. Paketlerin üzerine tıklayınca gelen bilgiler(mimari,installed size, svn pathleri, hangi kategoride oldukları), arama sayfası, ikilik paketlerin içindeki dosyaların listelenmesi gibi şeyler eklemiştim. import_repo.py yi buna göre değiştirmiştim.

> Mete de (mbilgin) yaz stajında (çok vakit olmuş) kodu nasıl değiştirdiğinden
> bahseder.

Konuşmak tabi güzel olur. Hem ilerisi için ben de tek başıma karar vermemiş olurum.
--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>