[Gelistirici] paketler sayfası hakkında

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Ara 2010 Pzt 08:45:11 EET

16 Aralık 2010 Perşembe günü (saat 15:46:48) Oguz Yarimtepe şunları yazmıştı:
> review için svnde gezinmesin fikrine ben de yaparken tereddütlü idim.
> Webdeki adresi üzerinde gezinirken de habire dosyaları çekecek, açıcak
> okucak, bana sanki yerel dosyayı gezinmek daha iyi bir fikirmiş gibi
> geldi. Olmaz diyorsanız bakayım diğer çözümlere.
>
> Artık çalışıyor olması lazım.

Aynı hatayı vermeye devam ediyor.

Tartışmaya ayrı bir thread altında devam edelim. NOAN'ın ilk sürümünde
indekslemeyi neye göre yaptığımı, daha sonra nasıl değiştirdiğimi anlatırım,
Mete de (mbilgin) yaz stajında (çok vakit olmuş) kodu nasıl değiştirdiğinden
bahseder.