[Gelistirici] Manager ailesinin ana menüden kaldırılması

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
17 Ara 2010 Cum 19:34:46 EET

17 Aralık 2010 19:17 tarihinde Gökmen Göksel <gokmen at pardus.org.tr> yazdı:

>   > Diğer masaüstü ortamlarında ise yöneticileri systemsettings içinden

> NotShownIn sadece KRunner'da gözükmesini engelliyor, bu da birşey tabi ama
> asıl amacımızın menüden kaldırmak olduğunu düşünürsek pek yeterli olmuyor.
> KickOff menüde gözüküyor hala, belki onu da yamalayabiliriz tabi.

Ben buna daha önce hiç ihtiyaç duymadığım için denememiştim ama belirtimden
[1, 2, 3] anladığım kadarıyla menülerde de işe yaraması gerekiyor gibi.
Tabii bu konuyu Gökçen ve diğer masaüstü ortamlarının bakıcıları daha iyi
bilir. Farklı masaüstü ortamları kurulu olduğu için mi oluyor acaba, neye
göre bir masaüstü ortamının olmadığına karar veriliyor bilmiyorum.

[1]
http://standards.freedesktop.org/menu-spec/menu-spec-latest.html#desktop-entry-extensions
[2]
http://standards.freedesktop.org/menu-spec/menu-spec-latest.html#onlyshowin-registry