[Gelistirici] Manager ailesinin ana menüden kaldırılması

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
17 Ara 2010 Cum 18:17:01 EET

Selamlar,

Boot-Manager'ı release ettikten sonra farkettim, menüdeki .desktop dosyasını
silmemişim. Fakat bu arada bir şey daha dikkatimi çekti; boot-manager.desktop
dosyasını pakete dahil etmediğimizde (sadece kcm_boot-manager.desktop
dosyasını dahil ediyoruz) boot-manager menüde sadece systemsettings'deki
kısayolu ile gözüküyor, yani istediğimiz oluyor; fakat sadece kcm kısayolunu
bırakırsak atıyorum enlightenment kuran adamın boot-manager'ı açabilmesi için
kdebase-workspace paketini kurmuş olması gerekecek. kcm olmayan desktop
dosyasını koyduğumuzda böyle bir problem oluşmuyor tabi.

Ne yapalım ?

--
Gökmen Göksel