[Gelistirici] playground/maidis/somebodyelsespackage/XBMC - XBMC: silmek icin guvenli, kolay gelsin ibrahim

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
17 Ara 2010 Cum 16:30:01 EET

On Fri, 17 Dec 2010 16:19:02 +0200
Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> wrote:

> Merhaba,

Selam,

> [...]
> bir medya merkezine çevirecektim ama o plan yalan oldu, hala tamir edilecek.
> Taşınabilir bilgisayarlarda da bu büyüklükte paketler insanı canından
> bezdiriyor, Uğur görmüştü yazın bir KDE paketini derlerken bile işlemci
> yanıp (sıcaklık sınırına varıp), sistem yeniden başlıyordu a300d'de. Bu
> yüzden hep küçük oyunlara sardırıyorum hata takip sisteminde beklediğim 3b
> oyunlar yerine.
>
> Umarım XBMC için bir gönüllü çıkar, çünkü diğer medya merkezlerini çok
> yakından incelemiş olmasam da bence de [2] en iyisi XBMC görünüyor,

Eh iyi, ben uğraşayım madem :) Yalnız geliştiriciler şu an Python 2.4
destekliyor. Python 2.7 kullandırdığımızda ise çok ciddi problemlerle
karşılaşıyoruz. Temalar, betikler hiçbirşey çalışmıyor vs. Python 2.7
uyumluluğunu sağlamak için branch açmışlar fakat çok aktif değil. Bu destek
geldiğinde depoya alınabilir belki.

Görüşürüz

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim () pardus ! org ! tr>