[Gelistirici] playground/maidis/somebodyelsespackage/XBMC - XBMC: silmek icin guvenli, kolay gelsin ibrahim

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
17 Ara 2010 Cum 16:19:02 EET

Merhaba,

Teklifin için sağol İbrahim. Bu paketle uğraşmaya bir reklam yüzünden
başlamıştım [1]. O dönem masaüstü bilgisayarım bozuktu, onu tamir edip, onu
bir medya merkezine çevirecektim ama o plan yalan oldu, hala tamir edilecek.
Taşınabilir bilgisayarlarda da bu büyüklükte paketler insanı canından
bezdiriyor, Uğur görmüştü yazın bir KDE paketini derlerken bile işlemci
yanıp (sıcaklık sınırına varıp), sistem yeniden başlıyordu a300d'de. Bu
yüzden hep küçük oyunlara sardırıyorum hata takip sisteminde beklediğim 3b
oyunlar yerine.

Umarım XBMC için bir gönüllü çıkar, çünkü diğer medya merkezlerini çok
yakından incelemiş olmasam da bence de [2] en iyisi XBMC görünüyor,
hissettiriyor.

İyi çalışmalar,
Anıl.

[1] http://identi.ca/maidis/tag/xbmc