[Gelistirici] Pisi.vim - Paketçilier için Vim eklentisi

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
14 Ara 2010 Sal 00:05:50 EET

On Mon, Dec 13, 2010 at 11:56:14PM +0200, Mete Alpaslan wrote:
>Eline sağlık çok güzel olmuş. Aslında bir ara Ozan epey bahsetmişti ama
>hatırlatmış olayım; uludag/trunk/scripts altındaki betikleri geliştiricilerin
>daha rahat kullanabileceği şekilde bir paket altında toplasak seninde bu vim
>eklentisini oraya eklesek çok güzel olacak.

Teşekkür ederim. Bunu oraya koyup koymamak arasında kaldım. Betiklerin
hepsi vim'den _bağımsız_ olduğu için onlara hiç elemedim. Ama oradak bir
çok betiğinin özelliğini eklentiye de ekleyebiliriz.

Fakat herkes Vim kullanmayabilir o yüzden o betiklerin yeri ayrı tabi.
Betiklerle ilgili döküma yazacağım ayrıca Semen'le konuştum. Hepsini
şöyle bir güzelce toparlamayı düşünüyorum.

--
Fatih Arslan